A nyári 10X10 gardróbkihívás előkészítése II. - a ruhák kiválasztása

 

ruhak_01uj.jpg

 

 

A ruhák kiválasztása nehezebb volt, mind gondoltam, még soha nem éreztem ilyen rosszul összeválogatottnak, szétesőnek a ruhatáramat.

Induljunk ki abból, hogy egyberuhás lány vagyok, alapvetően ezek a kedvenceim, két indokból:

1) öltöztet

2) nem kell variálni az alsó - felső kérdést

No de most nem lett volna túl elegáns a 10X10 gardróbkihíváshoz 10 db nyári egyberuhát választani, illetve nem lett volna túl sok értelme. Valamint meg is fagytam volna ebben a szeszélyes június végi időjárásban helyenként.

Szóval Mengyán Eszter, a holy duck blog fantasztikus írójának tanácsait követve először csekkoltam az időjárás előrejelzést, változatos időt mutatott, pont jó lesz gyakorolni a rétegezést. E ponton bevallom, ha 35-40 fokokkal kellett volna szembenéznem, maradok a kánikularuháimnál, de a 15 és 30 fok közötti hőmérséklet kedvez a változatosságnak.

A következő tanácsát, mely szerint viseljük a kedvenceinket, részben tudtam megvalósítani. Pont azért, a kedvenceim az egyberuhák, illetve kiderült, hogy pl. alig van szoknyám, a nadrágokat pedig alapvetően nem szeretem. Kedvencem volt viszont a hátulgombos ujjatlan sötétkék blúz, a paradicsompiros tunika, illetve a mintás ruha.

Eszter egyébként a 10 ruhadarab kiválasztásához a következő fajtákat javasolja: 

- 4 db felső

- 1 db ruha

- 1 db kabát

- 2 db nadrág

- 2 pár cipő

Nálam ez picit másként alakult, főként azért, mert "csaltam", 10 darabot válogattam össze, a cipőket nem számítottam bele. Nézzük tehát:

- 1 db paradicsompiros tunika (C&A, egyébként anyukám által leselejtezve)

- 1 db sötétbézs ceruzanadrág (Mango)

- 1 db farmering

- 1 db csíkos atlétatrikó (H&M)

- 1 db fekete leggings (H&M)

- 1 db fekete pamutszoknya (H&M)

- 1 db bőrdzseki (barátnőm által leselejtezve)

- 1 db hosszú szoknya (H&M)

- 1 db ujjatlan sötétkék blúz (Zara, de egyébként turkálós)

- 1 db fehér, virágmintás pamutruha (Orsay)

A cipőket azért nem számolom bele, mert a kisbabás életmódom miatt, kihívásnak érzem, hogy minél több cipőmet hordjam minél  változatosabban, mivel jelenleg kb. egy vagy két cipőt hordok a praktikum miatt.