10X10 gardróbkihívás 4. nap - csíkos-fekete szükségmegoldás

20181011_145331_uj_1.jpg

 

Általában szeretem a fekete-fehér összeállítást, de valahogy a fekete túlsúlyát nyáron, túl sötétnek, nehéznek találtam, még akkor is, ha egyébként van tiszta fekete kánikularuhám. 

De viszonylag meleg idő volt, így ezt az egyébként kényelmes viseletet  piros rúzzsal és balerina cipővel párosítottam, ami sajnos már nagyon a végét járja. 

Még így sem szerettem igazán ezt a szettet, rájöttem, hogy a fekete pamutszoknya az oka. Bár nagyon kényelmes és praktikus, de tipikusan őszi darab. 

A parfüm a másik fájó pont. Egyszerűen imádom a Bvlgari Eau Parfumee au Thé Rouge edc-jét, teás, fügés, bergamottos, könnyeden körbeölel, de mégis van súlya, talán a dió teszi, talán a pézsmás alap. Áttetsző, aranyló tündöklés, ideális a vénasszonyok nyarára, olyan napokra, amikor már a nap veszít erejéből, a levegő hajnalban már párás hűvös, a napsütés fedettebb, a színek okkeresednek. A lelkem egy darabja ez a parfüm, kegyetlenül spórolok vele, mert már nagyon nehezen és drágán beszerezhető.

A végére hagytam még a karkötőt, amely egy hazai alkotó műve, egy patentékszer (patentekszer.hu), nagyon jópofa dolog, van egy alap, textilbőr karkötő, amelyre különböző patentokat lehet egyetlen mozdulattal átpattintani. Az egyes patentok teljesen más megjelenést kölcsönöznek a kiegészítőnek.