10X10 gardróbkihívás 3. nap - Csíkok és napfény

1539262694514.jpg

A hosszú csau/rozsdabarna hosszú szoknyámra annyi bókot kaptam és én magam is jól éreztem benne, így nekibátorodva indultam neki ennek a szettnek. Imádom a csíkosat, mindig feldob, vidám, friss, dinamikus hatást kelt. Szeretem pirossal, de bármilyen más színnel párosítani. Kiegészítőként természetesen ismét magassarkúra szavaztam, egy régi, kényelmes szandálomat választottam hátizsákkal (praktikum)

Ehhez a szetthez kötelezőnek éreztem az élénk rúzst, viszont valahogy könnyedebb hatásra vágytam, így az időközben már megszüntetett Catrice rúzsceruzámhoz nyúltam, ami nagy kedvencem, mert krémes, hidratál, egyszerű használni, szépen kopik. Igazi hétköznapi piros rúzs, hideg pigmentekkel.

Az illat: Jil Sander Sun Edt. Érdekes, számomra nagyon hangulatfüggő illat, kifújáskor fejbevág, erős már-már fullasztóan benzoinos, szegfűs vaníliás és mindeközben citrusos pára, kicsit később naptej a 80-as, 90-es évekből, aztán egy jellegzetes, balzsamos, érett, napfényes illattá válik, amely végigkíséri a napot. Számomra abszolút nosztalgikus gyermekkorom nyarait idéző, mégis vita nélkül egy "felnőtt", érett nő illata. Vidám, optimista, életörömet sugárzó parfüm. Mértékkel használandó, nagy mennyiségben rajtam fullasztó szúnyogriasztó. Azt is nagyon valósághűen hozza, de általában nem cél, hogy a parfümöm elűzzön két kilóméteres körzetben mindenkit.