10X10 gardróbkihívás 1. nap - (számomra) új formák

20180909_171054.jpg

 

Ezt a hosszú szoknyát, azért válogattam be a kihívásba, mert bár nagyon tetszik és a párom ajándéka volt, keveset hordom. Valahogy él bennem az a beidegződés, hogy túl alacsony/rövidlábú vagyok én a maxiszoknyákhoz.

A második gondolatom pedig az, hogy egy ilyen szoknya megfelelő párosítással azonnal stílusossá tesz.

Mindig nagyon hangulatosnak éreztem, ezért kedvelem az indigókék-barna párosítást, számomra ez lett a legkedvesebb színösszeállítás, melyhez a Guerlain Shalimarját használtam. Tudom-tudom egy ilyen ikont, egy nyári hétköznapra, de éppen csak átsétáltam a permetén, és a citrusos, púderes varázslat megkoronázta az egész összeállítást.

Az alacsonyságomra tekintettel ezt a szoknyát kizárólag  magassarkúval tudom elképzelni, ezért a legkényelmesebb Geox magassarkú barna szandálommal viseltem, ami már kissé kopottas, de én imádom.