Örömanya smink - inspiráció

 

 

 

20180823_155029.jpgA világ egyik legkedvesebb emberét sminkeltem. :) Most azt hiszed - főleg, ha ismersz - hogy túlzok, de nem. Ő tényleg szívből kedves, jóindulatú, szerintem még soha nem gonoszkodott. Az a típus, aki azt szeretné, hogy körülötte mindenki boldog és elégedett legyen, ezért aztán a saját igényeit mindig háttérbe szorítja. Amikor felmerült, hogy elkészítem a sminkjét a nagy napra, először tiltakozott, aztán már csak azért aggódott, hogy mi lesz, ha a könnyeivel eláztatja.

Stílus:

Megbeszéltük, hogy könnymentesre készítjük, illetve nem kap semmiféle túlzott "cicomát". Olyan nőt képzeljetek el, aki inkább nadrágos, nagyon ritkán sminkeli magát ("max egy szempillaspirál"), de mindig ápolt, csinos a megjelenése, frizurája. Kedvenc kiegészítőm nála a szívből jövő mosolya.

Mi volt tehát a célkitűzés esetünkben? Milyen legyen az örömanya sminkje?

Finom, letisztult, elegáns, természetes, egyszerű, minden sallangtól mentes és gyors, mert izgatott, majd kibújik a bőréből, és rengeteg a dolga.

Színek:

A fenti képen látható színek: nude, rózsaarany, mályva, fáradt rózsaszín és egy kis pezsgőszín, természetesen a satírozáshoz taupe.

A tartós és könnyálló smink érdekében bevetettük a nagyágyú, Kryolan Camouflage alapozót és korrektort, illetve szemhéjalapként is ezt használtam, valamint a Milani szemhéjalapozóját. Az örömkönnyeknek a Maybelline colossal volume express vízálló szempillaspirálja állt ellen. A szemöldöknél a Trend It Up vízálló szemöldök porát és egy Alverde fixálót használtam.

A szemek elkészítésének alapja a NYX Nudes on Nude szemhéjpúderpaletta volt: pezsgőszín a szemöldökcsont alatt, bézs a mozgószemhéjon, taupe a mélyítővonalon, hideg barna a külső V-be. A Maybelline blushed Nude palettájából választottam egy rózsaaranyt, amely egy kis ünnepi ragyogást, színt vitt a hétköznapi árnyalatok mellé.

A friss hatás érdekében az orcáknál elsőkörben krémpirosítót használtam, melyet a Catrice Light and Shadow Contouring Blush 030 Rose Propose árnyalatával koronáztam meg. 

Angyalok könnyei (highlighter) a belső szemzugba, szemöldökcsont alá és az arccsontra. Catrice Victorian Poetry highlighting pebbels. Szerintem nem kell magyarázat.

No és az ajak. A nem túl rúzspárti örömanya szabadkezet adott, de egyben aggódását is fejezte ki, így a kötelező Carmex kör után a Trend it Up nude árnyalatú (420-as) kontúrceruzájával kitöltöttem az egész szájat, majd kapott egy kis színt a Catrice Ultimate Colour 030 Ginger and Fred árnyalatú rúzsából.

 Bár az illatot végül nem egyeztettük le, én szívből ajánlanám ehhez a sminkhez és alkalomhoz Salvatore Ferragamo Signorina illatát, ami bár nevéből kiindulva a fiatalabb korosztályt célozza meg, simán megállja a helyét egy ilyen alkalomra,  vidám, fiatallelkű, optimista signoráknak is.