Bemutatkozás, avagy miről olvashatsz nálam

Hosszú út végén értem az elejére...

 Sziasztok!

 

Először a száraz tények: a nevem Tóth Réka, Székesfehérváron élek a párommal és az egy éves kisfiammal. (továbbiakban: Áron, Sonkanudli, Husi stb.) Jogászként végeztem 2004-ben, ügyvédjelöltként, ügyvédként majd jogi segítségnyújtóként dolgoztam. Közben megismerkedtem a mediációval, és két éves egyetemi képzés végére úgy éreztem végre megtaláltam az utamat. Az út, ami mindig rögös. 2014-ben nyílt végre meg a lehetőség, hogy a mediációval napi szinten foglalkozhassak, több száz mediációt vezettem le, illetve három kolléga mentorálásában is oroszlánrészt vállaltam, amit szintén nagyon élveztem. 2017. tavaszán elvégeztem dr. Mészáros Ádám párkapcsolati coach, face-to-face tréner, párkapcsolati tanácsadó képzését, mely más oldalról közelítette meg, mélyítette el eddigi tudásomat, tapasztalataimat.

A szépségápolás mindig is az életem része volt, 2014-ben elvégeztem egy sminktanfolyamot, és azóta élvezettel sminkelem a környezetemet különböző alkalmakra. Az egyik legnagyobb öröm amikor a vendégem meglátja magát a tükörben és felragyog a szeme. Hatalmas megtiszteltetésnek érzem, hogy az ecseteimmel együtt beengednek az intimszférájukba (a bőr már nagyon az), és bíznak bennem.

 És akkor az anyaság, itthonlét...nem kell magyarázni, milyen hatalmas változás a korábbi pörgős életem, alapvetően irodai létemhez képest.

A blog alapötletét - hogy összekössem a két, engem leginkább érdeklő területet a konfliktuskezelést és szépségápolást - régóta dédelgetem magamban. Két távolinak tűnő téma, de az én fejemben, gondolatfoszlányaimban közel állnak egymáshoz. Hogyan lehetünk kiegyensúlyozattabbak egy szempillaspiráltól vagy attól, hogy érthetőbben kommunikálunk? Milyen trükkök, receptek vannak a konfliktusok megelőzésére? Félsz vitába keveredni a pároddal/családoddal/tanároddal/munkatársaddal/szomszédoddal vagy tartasz a vörös rúzs viselésétől? Hát erről fogunk beszélgetni, ha velem tartasz.